Zaburzenia przetwarzania słuchowego jako nowe spektrum zaburzeń na poziomie CUN - diagnoza i terapia.

Informacje

Temat szkolenia Zaburzenia przetwarzania słuchowego jako nowe spektrum zaburzeń na poziomie CUN - diagnoza i terapia.
Prowadzący Aleksandra Stojak
Aleksandra Kaczyńska
Termin 16.09.2018 - 16.09.2018
Il. godzin 6 h
Nabór Zamknięty
Koszt 290 zł

Opis

"Zaburzenia przetwarzania słuchowego jako nowe spektrum zaburzeń na poziomie CUN - diagnoza i terapia"

Prowadzące: A. Stojak, A. Kaczyńska 

9.00-15.00 

Program

• Anatomia i fizjologia narządu słuchu z uwzględnieniem wyższych pięter słuchowych

• Przetwarzanie bodźców słuchowych – wprowadzenie do APD

• Definicje , etiologia, objawy Zaburzeń Przetwarzania Słuchowego

• Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego w zaburzeniach rozwojowych (dysleksja , autyzm, zespół Aspergera, ADHD)

• Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego w logopedii

• Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego a afazja sensoryczna

• Diagnoza Zaburzeń Przetwarzania Słuchowego – multidyscyplinarny proces postępowania medycznego i pedagogiczno- psychologicznego

• Badanie lateralizacji u dziecka- omówienie narzędzia badawczego.

• Terapia dzieci z diagnozą APD- praktyczny model postępowania

• Terapie słuchowe- jakie, kiedy i na jaki czas włączyć do terapii ?

• Metody pracy logopedycznej z dziećmi z APD. Przedstawienie materiałów terapeutycznych.

Aleksandra Stojak– protetyk słuchu ogólny i dziecięcy, pedagog specjalny, surdopedagog, certyfikowany terapeuta Indywidualnej Stymulacji Słuchu Johansena IAS oraz metody Warnkego, provider Neuroflow ATS, założycielka Centrum Protezowania i Rehabilitacji Słuchu Fonetika w Warszawie, wykładowca.

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz Uniwersytetu Akademii Medycznej w Poznaniu, gdzie zdobywała wiedzę i uprawnienia z zakresu diagnostyki niedosłuchów u noworodków, w tym badań obiektywnych słuchu. W celu zdobycia uprawnień państwowych do protezowania osób z wadą słuchu ukończyła Medyczne Studium Protetyki Słuchu w Warszawie. W latach 2013-2015 zdobyła uprawnienia do prowadzenia terapii słuchu metodą Johansena IAS oraz Neuroflow ATS u dzieci ze zdiagnozowaną nadwrażliwością słuchową oraz zaburzeniami przetwarzania słuchowego APD.

Aleksandra Kaczyńska- surdopedagog, terapeuta pedagogiczny, logopeda, neurologopeda, protetyk słuchu, terapeuta ręki. Założycielka Centrum Terapeutycznego i Niepublicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Pułtusku. Ukończyła Akademię Pedagogiki Specjalnej im.M.Grzegorzewskiej w Warszawie, Uniwersytet SWPS, Policealne Studium Medyczne w Warszawie. Z wykształcenia jest pedagogiem specjalnym, surdopedagogiem, terapeutą pedagogicznym, protetykiem słuchu, logopedą, a przede wszystkim neurologopedą. 

Uwagi

Reszta wpłaty na to samo konto do 1.09.18. Brak pełnej wpłaty do tego terminu może skutkować przesunięciem na listę rezerwową.

Dotrzymanie terminów płatności przez Uczestników, jest równoznaczne z dotrzymaniem Naszych zobowiązań wobec Prowadzących.

Miejsce

Adres
-
 
Kod pocztowy
-
 
Miasto
Poznań
 

-